Potrzebujesz pomocy?
Często zadawane pytania (FAQ)
Zamówienia i płatności
Akceptujemy Blik, Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay, Google Pay oraz inne popularne metody płatności podczas realizacji zamówienia.
Po złożeniu zamówienia natychmiast rozpoczynamy jego realizację. Jeśli potrzebujesz wprowadzić zmiany, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Chociaż nie możemy zagwarantować modyfikacji, dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc
Tak! Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać ekskluzywne zniżki i promocje
Nieudane płatności mogą wystąpić z powodu nieprawidłowych danych, niewystarczających środków lub ustawień bezpieczeństwa. Spróbuj użyć innej metody płatności lub skontaktuj się ze swoim bankiem w celu uzyskania pomocy.
Tak, wszystkie płatności są przetwarzane za pośrednictwem szyfrowanych i bezpiecznych platform. Nie przechowujemy Twoich danych płatniczych.
WYSYŁKA
Tak, zawsze oferujemy darmową wysyłkę – bez minimalnej wartości zamówienia.
Obecnie realizujemy wysyłkę do Polski. Pracujemy nad rozszerzeniem dostaw do kolejnych krajów – bądź na bieżąco!
Polska: od 4 do 9 dni roboczych (darmowa wysyłka).
Korzystamy ze sprawdzonych firm kurierskich, takich jak InPost, DPD i DHL, aby zapewnić szybkie i bezpieczne dostawy.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy zaktualizować adres. Skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Tak! Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer do śledzenia przesyłki na e-mail, dzięki czemu będziesz mógł śledzić swoją paczkę.
Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych. Otrzymasz e-mail, gdy Twoja paczka zostanie wysłana.
Jeśli Twoje zamówienie jest opóźnione lub nie dotarło w przewidywanym czasie, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia pod adresem info@ononastyles.pl a z przyjemnością Ci pomożemy.
ZWROTY I WYMIANY
Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.
Tak, wymiany są możliwe, jeśli dany produkt jest dostępny w magazynie. Skontaktuj się z nami, aby sprawdzić dostępność i ustalić szczegóły wymiany.
Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia oraz przedmioty, które chcesz zwrócić. Przeprowadzimy Cię przez cały proces krok po kroku.
Koszty wysyłki zwrotnej nie są przez nas pokrywane, chyba że produkt był uszkodzony lub nieprawidłowy
Po otrzymaniu zwrotu zwykle zajmuje nam to do 10 dni roboczych, aby przetworzyć zwrot pieniędzy lub wymianę.
Skontaktuj się z nami niezwłocznie i prześlij zdjęcia. Postaramy się szybko rozwiązać problem.
Nie, zwroty są akceptowane tylko wtedy, gdy produkty nie były noszone ani prane, są w oryginalnym stanie i mają dołączone metki.
Zwroty pieniędzy są realizowane na tę samą metodę płatności, która została użyta podczas składania zamówienia.
Zwroty zgłoszone po upływie 30 dni nie są akceptowane, ale skontaktuj się z nami – dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Zalecamy zwracanie produktów w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to obowiązkowe, o ile produkt jest odpowiednio zabezpieczony podczas wysyłki.
Gwarancja I Problemy Z Produktem
Gwarantujemy wysoką jakość naszych produktów. Jeśli w rozsądnym czasie pojawi się wada wynikająca z procesu produkcji lub użytych materiałów, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem.
Za wadę produktu uznaje się takie problemy, jak wadliwe szwy, uszkodzony materiał po otrzymaniu przesyłki czy zepsute zamki lub guziki, które występują podczas normalnego użytkowania.
Wyślij e-mail do naszego działu obsługi klienta, podając numer zamówienia, opis problemu oraz wyraźne zdjęcia wady. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
Obecnie nie oferujemy napraw wewnętrznych, ale chętnie zaproponujemy rozwiązania lub w niektórych przypadkach częściowy zwrot kosztów.
W zależności od problemu zaoferujemy wymianę, możliwość naprawy lub zwrot pieniędzy.
Każda strona produktu zawiera szczegółową tabelę rozmiarów. Jeśli nie jesteś pewien, skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy Ci w wyborze odpowiedniego rozmiaru.
Normalne ślady zużycia wynikające z codziennego użytkowania nie są uznawane za wadę i nie podlegają gwarancji.
Tak, większość naszych produktów odpowiada standardowej rozmiarówce. Na każdej stronie produktu zamieszczamy również wskazówki dotyczące dopasowania, aby ułatwić Ci wybór właściwego rozmiaru.
Skontaktuj się z nami niezwłocznie, dołączając zdjęcia uszkodzeń oraz opakowania. Wspólnie szybko rozwiążemy problem.
KONTO I OBSŁUGA KLIENTA
Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak założenie konta umożliwia śledzenie zamówień, zapisywanie preferencji oraz szybsze zakupy przy kolejnych wizytach.
Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem e-maila lub formularza kontaktowego. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00–17:00.
Tak. Korzystamy z bezpiecznych systemów, aby chronić Twoje dane, i nigdy nie udostępniamy ich bez Twojej zgody.
Obecnie cała obsługa klienta odbywa się w formie cyfrowej, aby zapewnić szybki i przejrzysty kontakt.
Dążymy do tego, aby odpowiadać na wszystkie zapytania w ciągu jednego dnia roboczego.